Yusairah Sofiyyah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, February 6

Coklat


Lately ni asyik nak makan coklat je, benda-benda manis..even keluar lunch, mesti akan beli something nak makan dalam kereta..waffle ke, kek ke..janji manis

Mula-mula rasa macam normal, tetapi tetiba teringat entry by Puan Saliana

"kalo kita craving menda manis2 means kita kurang minerals macam chromium, carbon, phosphorus, sulfur, etc...tapi kalo kita craving coklat means kita kurang vitamin B and magnesium."

Bila aku kumpulkan balik coklat yang ada di opis ketika ini..


Ohh no no..saya punya kah itu??

Kinder Bueno dan kisses, bekas opismate beli kan last week masa cuti kat Langkawi..Snickers beli sendiri masa promotion 2 RM5, siap percuma small bar lagi..Cadbury dan Mars, ngorat hubby minta beli masa shopping barang rumah..Ferrero Rocher dapat dari hubby, bila ngadu dia dah tak romantik lagi..haha 

Rasanya lepas habis semua ni..Puan Fazira akan cakap aku kurus lagi tak..hehe

Vit B complex hari-hari aku makan, means kekurangan Magnesium le ni..hihi..




P/S: kalau tak habis, nak bawa makan dalam kereta otw balik kg nanti..=)

2 comments:

::EIDA:: said...

yum yum yum coklatttttt

ira_violet_bee said...

aku plak asyik nak makan western jea..semalam punyer la teringin cheezy wedges ngn fries,sgup singgah tesco padahal dah kul 7 ms tue...sok jom western jom...