Yusairah Sofiyyah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, March 15

shopping online


Seminggu skali baru nak update blog, bila buat-buat buzy jadi la gini..eh, tak la, minggu ni students test, next week last jumpa mike, so kena la marking habis2an..

Aku bukan jenis suka beli online sebenarnya, tapi untuk bulan ni, 3 barang aku dapat dengan cara ni..

1st beli dgn Mumy..skirt hitam potongan ala-ala duyung gitu.
Dah berkali-kali pakai bila kuar umah, means laki i suka la tu, kalau dia tak suka tak boleh pakai..i kan isteri mithali..hihi



 Kedua..kain ela 4 meter..Ohhh, kenapa aku beli? 
Sebab i like gabungan kaler biru dan kelabu..siap dah  ada tudung nak matching kan nanti.



Ketiga ni beli secara tak sengaja..shaklee, set trial sebulan..
nampak kat blog terus klik FB dia tanya, then bayar.


Dah seminggu makan, so far ok la..badan rasa ringan je, tang jerawat tu je belum hilang sepenuhnya..baru smnggu kan, tunggu cukup sebulan nanti.


Rasanya apa yang aku beli bukan di kategori kan shopping, lebih kepada keperluan...ehhh..

Selalu aku tanya hubby dulu baru beli, kecuali kain ela tu.."terbeli" baru bagitau.

Selepas ni tak de lagi barang akan menyusul, kalau nk beli pun, set shaklee ni je la.

Sekian, tu je laporan i untuk pembelian online ini..Salam Jumaat semua..=)




P/S: tetiba rasa lapar walaupun dah breakfast tadi..

No comments: