Yusairah Sofiyyah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, March 25

alat bekam


Semalam, aku buat bekam kat Pauh jaya, tempat ni tak pernah pergi tu yang saja nak try..

Tapi sebelum bekam, dia buat diagnose dulu untuk tengok apa yang tak kena kat kita.

Kalo ikut aku, tunjuk mana yang sakit, bekam je kat situ..tapi lain tempat lain cara kan, maka i follow je

Lepas buat diagnose, nanti dia tunjuk la gambar-gambar yang di ambil dan dinasihatkan buat terapi sekian-sekian..tapi aku macam pelikss sikit, terus ambil pakej bekam je..haha

Habis bekam. me.bie beli ni..untuk bekam angin kat umah je



Balik dari bekam nak pergi makan kat Seoul Garden, dalam kereta tu, dengan gatal tangan nya aku keluar kan 1 cup yang paling kecil dan buat sendiri kat tempat yang senang aku capai; tangan, muka sendiri, tangan mr.bie

Tengah makan..baru la laki aku tegur..

"err, kat muka ayg ada bulat merah"

Aku dah la tengah duk garu hidung, balik dari bekam tetiba gatai giler kan..terus makan tak aman, masuk toilet tengok cermin..hamikk kooo



Gatai tangan lagi kan..tu aku buat kejap giler hokeyy, beberapa saat shj di muka.

Terus malam tu tengok wayang kat Jusco, duk cakap kat hubby.."semua org tengok muka ayg"..terus syookk sendiri..hahaha

Nasib la minggu ni takde kelas dah, student dah start study week..kalau tak memang plan nak beli concealer untuk tutup bekas merah..hihi 

Diagnose RM20 + Bekam 10 cups RM10, ahli RM5 + alat bekam RM30 tanpa jarum + daftar ahli Rm130 = RM240



P/S: nak duduk umah je, tak nak keluar-keluar..boleh??