Yusairah Sofiyyah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, January 14

Tinggal keseorangan sudah


Punya la semangat masuk opis pagi ni setelah balik dari bercuti....tetapi...

Pagi yang cerah..kini sudah gelap gulita..

Sebab-sebab?

Bila masuk bilik je, terus nampak situasi begini..


Kosong...

Waaaaaaa...roomates saya sudah berhenti sepenuhnya..kontrak beliau bersama UiTM tak disambung..

Sangat boring ok, selalu ada gak member nak gosip-gosip, gelak-gelak, kutuk-kutuk *ok, tu tak habits yang tak baik*..

Hari ini masuk terus terasa KOSONG dan MENGANTUK..dan terus aku lena atas meja sendiri..sedar-sedar dah pukul 9..hehe

Tempat tu memang ira akan ambil, or aku tukar ke situ..tapi mek kecik tu berapa kali je ada kat sini..selebihnya, aku nak gosip dengan sape..sob..sob..sob..

Level ni dah la semua lects lelaki, kecuali kak ifa yang belum masuk berkerja lagi..

Laki i suruh pindah bawah, duduk sekali dia tak mau..bahaya katanya..ntah apa yang bahaya pun aku tak tau..

Tapi betul gak, kat umah ngadap hubby, takkan kat sini nak berkepit je kan..

Tapi i still sangat sedih dan terasa..





P/S: terus jadi Monday Blues...

2 comments:

ira_violet_bee said...

U amik meja yg lagi besar la puan hani..kesian u gune meja kecik2 hihihi
Kalau i single lg konfem2 la i selalu dtg teman u,nie dah jauh nak kesana...kesian u....

Izwa Kamaruddin said...

alaaa..jgn la gitu..