Yusairah Sofiyyah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, November 14

Jubah singkat


Ingat lagi gambar cute i kat sini..hihi

Nampak aku pakai jubah singkat kan...ekceli tak tau nak cakap aku salah pilih jubah or memang gitu la rupa dia..kalau macam ana *budak meki mesti kenai* yang kecik tu memang muat sampai ke kaki tapi dia still juga pakai seluar kat dalam.

Aku beli 2 helai, yang ni gatai nak tunjuk jubah hijau, feberet mr.bie

Setiap kali tanya, "bie, nak pakai baju apa ni"...mesti jawab.."jubah hijau"..sebab.."suka tengok ayg pakai"..auuwwww..hahaha



Jubah ni aku beli kat PKNS shah alam masa nak raya puasa dulu..harga dalam RM100, sekarang dah murah dah, tengok online RM69 gitu

Masa aku beli memang orang tu cakap untuk ketinggian aku akan singkat sikit kena pakai seluar kat dalam, sebab kat bahagian tepi jubah ni terbelah sikit macam gambar kat bawah ni..



Maka bila berdiri hasilnya seperti dibawah..
*abaikan muka org sebelah i*



Niat nak beli bebanyak jubah gini tapi tak terbeli..sebab aku jenis bukan suka beli online..kena try, amik, bayar terus..senang dan menyusahkan..hehe





P/S: nak buat baju kurung..tapi malas nak cari tailor..bole?..

No comments: