Yusairah Sofiyyah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, May 11

utusan diharamkan???..


Utusan diharamkan??..hihi..tak tau nak komen apa..(source:hmetro)

Aku bukan jenis sokong mana2..tp diakui agak menyampah gak bile baca utusan online..

Baca tajuk je pun dah buat aku terbantut nak teruskn pembacaan..Last2 terus tengok bahagian gosip2 artis je..ahakss..bole ek..

Tp pada aku utusan ni mmg agak Pro Umno-BN..Kipas lebeh..hehe

Takleh cite banyak2..bahaya..kite layan je gambar nie..



Aku cilok kat sini..

ish2..agak2 la kalau ye pun kan

Dah glamer kejap pakcik nih..hehe


p/s: bila la nak daftar sebagai pengundi..hehe

3 comments:

ira_violet_bee said...

ptut tv tiga suku pun kn haram nie...mksd aku berita dia lah...

FARHANA said...

haha..tu baru sket dek....dia nk malukan kelantan dan pkcik yang pakai kopiah yg konon2 org pas..sekali pkcik tu BN...[lebih kurang mcm 2 la cite dia]..so utusan malu la kan klu tak edit pic kat payung tu..oit..g dftar sbgai pengundi skang..kt pej pos pun ado...hahahaha

gadiz meki said...

berita je tau..cite kat tv tiga suku ni jangan..hehe

ahakss..lawak pon ade..pe la,dari sokong BN jadi nyampah pulak sbb utusan meloya nie..ish2..pej pos mane ade na??..nk gak dftar,umur dh bape aku nie..hihi