Yusairah Sofiyyah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, April 19

bersiaran langsung dari library UiTM


1st skali nk wish gud luck tuk adik2 student undergrads yg akan menduduki exam *next week kot*
tetibe terimbas kembali kenangan study kat lib mase degree dlu
stay kat lib dr pagi sampai la ptg
kalo terlebih rajin sambung smpai mlm
selalunye aku stay kat meja yg same..*ujung skali mengadap dinding *
mcm2 ragam aku tgk dlm lib ni..
couple2...
sendiri2..
but most of them study in grouping especially boys
kalo laki campur pompuan..
1st thinking aku..
laki msti dh nk exam cr pompuan suh ajar..ish2
selalunye mmg camtu..
tgk je la bdk laki ngn pompuan yg share meja skali ngn aku nie
borak lebih dr study..ish2
dik..cmne nk pndai kalo potpet..potpet je..
fokus2..
yg lelaki dok menyalin nota pompuan
pastu yg pompuan explain la pe dlm nota tu..
kalah lect dia terangkan..hehe
nmpak sgt la ponteng kelas or mls nk buat nota sndri
masuk otak ke kalo bcakap lebih dr mmbaca..ish2
kalo aku sndri prefer study sndri..
taknak nyusahkan org last2 min nie..
kalo betul2 tak fhm slalunye trus cr lect
teringat ong keke puji dlu
'kamu ni rajin..teruskn'
ala2 gitu la ayat dia..zaman2 diploma dlu..
oh, ong keke..dimane kamu skrang nie..


teringin nk study kt lib cmnie...bestnye...
bile la dpt ekkk...=)

p/s: oh..nmpak gaya tak gi lib lg la smpai student abis exam..pening bising..nk sepak laki depan ni pon ade gak..hehe

No comments: