Yusairah Sofiyyah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, June 29

sangat tersentuh





Rasa nak nangis tengok, kesian sangat-sangat...jujur..1st impression bila tengok gambar ni, air mata terus bergenang..

Ohhh...daku sentiasa bersyukur dengan apa yang ada...

Pada umur 28 tahun ni, ada suami yang baik dan sempurna untuk ku, family yang sentiasa sporting dan penyayang.. 

Dah ada kerja walaupun tak confirm dan habis master lagi, kereta walaupun bertahun lagi habis bayar..hehe..rumah tempat berteduh walaupun sewa je tapi bila dah de dalam rumah, tak nak keluar ke tempat lain..=)

Daku sentiasa bersyukur.....terima kasih Ya Allah, moga selepas ni kami dikurniakan 'rezeki dapat anak' pula...=)

Hubby pelik tadi, cakap lepas balik surau isya' nanti nak ke carrefour, daku cuma pesan sos tomato dengan minyak masak, yelah orang tu kan nak makan ketam, siap beli ketam kat pasar malam tadi..lepas tu, bila pesan dua barang tu siap cakap.."ala, pesan la lagi, bie nak shopping banyak-banyak"...errkkk..shopping tanpa bini disisi???...hah ko, siap pesan sabun, susu, pewangi dll bagai..kang suh beli tuala wanita segan pulak..hehe

Oh, malam ni takde movie di wayang..daku insaf kejap je ni, nak buat kerja..kunun-kunun nak stay up..yelah, jeles tengok orang dah viva...tahniah nana...=)...ni buat den semangat berkobar ni..hehe

Buat Mr.bie..."wayang tunda esok malam..malam ni nak jadi budak baik"...hehe




P/S: mudah tersentuh tengok orang susah...

1 comment:

FARHANA said...

tersedak i baca post ni..hahaha...nah!!..amik semangat ni!...huhu..pulun je dedek..kdg2 aku rs aku rushing sgt nak hbskan master ni..seriusly..b4 kahwin lg aku rushing..smpai ms nak viva aku xsmpat nk ready pape sgt..sbb aku sibuk dengan audit kat tempat keje..balik dah penat..tapi apa yg aku katakan nak viva kelmarin AKU REDAH JE dedek...correction belakang citer..yg penting VIVA..hehehehe...bila hbs viva lega sgt2...rs beban berapa kilo atas kepala ni hilanggg..heheh...cepat2 dek hbskan master tu...