Yusairah Sofiyyah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, December 7

Pengganti lilin..



Hah...produk ni "harus" ada untuk daku si pemakai tudung bawal..

Sebelah kanan tu aku guna dari malam nak nikah dulu..belah kiri pengganti setelah setahun kemudian..

Dua-dua hanya dapat di Johor, kat Penang ni aku cari tak pernah jumpa..tak pandai cari kot..huh




Orang lain sume dah berhijrah ke tudung sarung je, i gak maintain ayu dengan tudung bawal..muahaha..

Bukan apa, sebab laki masih diperingkat tak bagi pakai tudung sarung

Bila tanya nape..."ayg cantik pakai tudung bawal"...auwwww

Nampak benor aku huduh kan..orang lain aku tengok cantik je pakai..huhu

Berbalik pada produk "fabric starch" ni..

Tengok hasil dia *curik kat blog ni*...fokus kat tudung ye, bukan make up i yang still tak boleh nak tutup jerawat sebiji tuh..hihi




Nak ikutkan tudung ni sangat la susah nak dipakai..jenis kain licin sesangat, macam chiffon..

Mula-mula nak iron kat bahagian atas guna lilin, macam aku selalu buat..giler old school..tapi disebabkan mek ira cadangkan guna fabric ni, berani la beli..maka masa malam nikah, cantik terletak..i like sesangat..

Dan op kos mek ira yang iron kan..hehe

Dan sehingga ke hari ni, hampir setahun daku setia menggunakan semburan ini..

Ingat ye sembur kat bahagian yang nak dikeraskan je..kang kejung tudung ko kang..

Sekarang aku dah tau..sebotol untuk setahun..hehe





P/S: Bila travel, sanggup ku heret sekali botol ni..

1 comment:

ira_violet_bee said...

ko xpenah jumpa kt penang??alahaiiii..ko cari bahagian pewangi,sabun2 konfem jumpa...
Aku tiap kali balik kg,msti tertinggal kt kg pastu balik penang beli semula...