Yusairah Sofiyyah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, October 15

Aku Terima Nikahnya...


Ok...semalam kami dah pergi tengok cite ni




Beria-ria aku nak tengok..opsss, i tak minat sangat AP ni..tengok pun sebab ND, cute molek gitu..

Tengok thriller "giler ko thriller, trailer la, mne de bunuh2 dalam ni..hihi"..., nampak macam feeling sesangat..tapi bila tengok, jadi macam "something goes wrong somewhere"..ntah betul ke tak aku cakap ni..

Tapi memang kenyataannya..

Jalan cerita ada yang kurang membuatkan ND nangis pun aku tak kesian..camne tuh..

Masuk-masuk panggung, kebanyakkannya perempuan yg bertudung...oh, ni mesti tempias cite "tentang dhia"...nasib sebelah mr.bie, datang 2 jejaka yang datang together2..ok lalink, means u're not "alone"..hehehe 

Walaupun i dah kawen, datang tengok ngan hubby...tapi kebanyakkan adegan dalam cite ni buat i terasa terlampau malu, sampaikan rasa.."eeee, cepat la datang part sedih"..bole?








Hah gitu semua...dah asyik peluk-peluk, raba-raba, gesel-gesel hidung..tak ke rasa "eerrrrkkkkkk"..kalo laki aku blakon ni mau aku oppa gangnam style pompuan ni..nasib laki i lecturer kan, bukan pelakon..hahaha, bajet giler..

Maybe dalam panggung tu ada org nangis, leleh airmata, hembus hingus slowly...cuma aku yang tak perasan..hehe

Ok..overall kasi 3/5 aje..sayang jalan cerita tak menarik sangat..pada aku la, lain orang lain citarasa..=)







P/S: kecewa...Movie Hotel Transylvania pun tak menarik...tengok semata-mata sebab selena gomez hokey..hehe

2 comments:

FARHANA said...

ramai bg rating sket je..sbb jalan citer tak menarik..aku tgk review je..tak tgk lg..hehhe

gadiz meki said...

tu la na...jln cite out betul..standard drama je kot..ish2